söndag 8 juli 2012

Jakobs dagar!

På Jakobsdagar, så kan ni passa på att fynda ur Mystorpets dignande fyndkorgar, och allt annat trevligt på MÅNDAGEN på LOPPISTORGET! Hela dagen! Var vet jag inte, men nånstans i vimlet kommer jag och ALLA mina grejer att finnas!

På LÖRDAG så är det ju GAMMALDAGSTORG!!! Då kommer ni att som vanligt hitta mig strax vid glasskiosken på Storgatan!!! Hela dagen! Om vädret tillåter..... samma gäller måndagen.... Men vi hoppas och tror att vi har tur med vädret, eller hur!;)

2 kommentarer:

  1. javisst! det ser ju lovande ut till måndagen i vart fall, men vad vet man, det kan ju komma en översvämning farandes runt knuten mitt i allt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha, lika positiv som Ior! Men det är ju bra när torget lutar, så klarar man ju sig lite längre i alla fall!

      Radera