måndag 19 juli 2010

Jakobs dagar!

Nu är de här. Sommarens efterlängtade Jakobs dagar. Äntligen, tycker vissa, usch, tycker andra. Det är svårt att få alla nöjda. Men late Jakob var ett lyckat val, tycker jag i alla fall. Noolan är minsann värd denna utmärkelse! Gratulerar!

Åter till mig och mitt: Jag och Mystorpet kommer att vara i centrum mellan onsdag och lördag!

Ni hittar mig och mina hjälpredor på gågatan på onsdag, utanför bokhandeln på Storgatan på torsdag och fredag, och naturligtvis på Gammaldags torg på lördag, då även på Storgatan, men en bit från glasskiosken på torget!

Det blir lite nytt och lite traditionellt, även sommarstädning och fyndkorgar, som fylls på varje kväll, så man kan hitta något nytt i dem varje dag! Passa på!

Ps. på onsdag har jag ett sista parti tro hopp och kärlek på pärtor, till utkastnings pris....först till kvarnen mal....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar