söndag 1 augusti 2010

Vad göra?

Nu har ca 500 meter panel flyttat in i min verkstad. Vad kan man, annat än att acceptera? Jag har till och med städat undan för att de skall få plats. Hårda bud. Men nu kan jag ju inte så mycket annat än att ta lite ledigt, tills jag slipper in igen. Något smått går ju naturligtvis att göra, jag har lite bandbeställningar som skall skickas i väg och sånt. Men allt annat kräver höga knälyft och extremt långa armar. Men det är inte för alltid, tack och lov, utan det skall in i vårt badrum småningen om och det ser ut att gå ganska bra undan med rörisar och elisar. Nästa vecka visar om alla kommer när de lovat! Sen börjar det naggas av panelhögarna!
Men nu har jag en liten kreativ paus och det smakar ganska bra.... Banden åker nog iväg nästa vecka....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar