tisdag 3 augusti 2010

Nya vindar börjar snart blåsa här!

Jag fick höstkänsla här om dagen. Naturligtvis med ett sting av sorg, men mest glädje. Jag älskar hösten! Iår är det en speciell höst. Jag och min familj kommer att, så att säga börja ett nytt kapitel nu i höst. Liten blir stor. Jag skall pröva firmans vingar. Och vi får ett nyrenoverat badrum som borde vara praktiskt, lättstädat och varmt. Liten blir stor, kan symbolisera även mig, inte bara lill-chefen, det är knappt en månad kvar tills han skall börja vid dagmamman, och då får jag börja jobba i firman HELA dagar! Vilken lycka! Vi kommer att få det jättebra båda två!
Jag har bild-torka, men det skall väl bli bättre bara något börjar hända i torpet igen. Nu tog texten i mig slut, så jag skall bläddra bland bakgrundsbilder och design en stund istället! Återkommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar