söndag 15 augusti 2010

Jul e´ kul!


Om en vecka så har jag frossat i julens alla detaljer. Och gissa om jag längtar! Jag längtar mer efter forma mässan, än efter egen tvättmaskin just nu! Eftersom det inte endast är en arbetsresa till hengselfors, utan även en husmorssemester. Just det, jag överger min familj ca ett och ett halvt dygn! Utan att skämmas det minsta! Men först och främst så är det ju julen, som jag reser för.


Jag har lite tjuvstartat, och börjat öppna mina jullådor med diverse grejer, banden först och främst. På bilden här så ser ni mitt underbara tillskott till Mystorpet, som jag köpte på gammaldagstorg: Min underbara bandställning! Visst går pysslande kvinns igång (som Ernst K skulle säga) när de ser något så här vackert? Om nån tycker att jag skryter, så har ni alldeles rätt, jag är stolt och lycklig som en tupp över denna underbara grej! Som jag t o m har börjat fylla med julband i augusti!
Så om en vecka så vet jag hur julen 2010 troligtvis kommer att se ut här hos Mystorpet. Det är spännande! Jag kollar ju naturligtvis på nätet också, men allas webbsidor är ju inte uppdaterade ännu, och man ser ju naturligtvis bäst när man får se med fingrarna, eller hur! Återkommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar