måndag 6 september 2010

På gång!

Jag har nu jobbat hela tre dagar i torpet och kommer väl snart in i gamla gängor igen. Efter en längre paus, så är jag lite, hur ska jag säga det..., lite ovan, kanske, och behöver vänja mig igen. Det svåraste är ju att förstå att jag får jobba hela dagen, ingen behöver mig för nånting annat! Det gör mig mycket förvirrad och rent av lite handlingsförlamad. Men det gick ganska bra idag, och imorgon går det väl ännu bättre, hoppas jag.
Sen är jag hemma mamma fram till nästa måndag igen. Skönt med två världar.

Jag har pysslat på med lite prototyper av olika slag, och tror att jag är på rätt väg med handdukarna i alla fall. Nu stöter jag på samma problem, som jag en gång i världen hade med dynvaren; så mycket text, så lite handdukar. Och två språk. I oktober så kommer det lite mera handdukar i olika färger, vita, beiga och mera blåa. Samt färdigt broderade gästhanddukar med just texten gäster! (samma som såldes vid MEA Harmonie förr) De kommer i vitt och beige. Till dem så har jag ett passande parti Sola handgjorda tvålar, så det kan bli den perfekta presenten eller julklappen! Passa på och beställ med namn eller egen text i tid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar