fredag 8 oktober 2010

Kransar å sånt...

Jag har äntligen fått kläm på det här med arbetsglädje igen. Det känns, ja, rent av underbart..... Jag har även fått kläm på det här med dörrkransar också, och det känns också skönt, när man kan jobba lite mera enbart på känsla, när man vet vad som funkar och vad som inte funkar. Det behövs, kan jag erkänna, när det skall dekoreras ca 150 kransar. Då kan man man inte sitta och fundera fär varenda grej och kotte. Och för mina kunder och förhoppningsvis blivande kunder, så betyder det både nytt och traditionellt.

Men mera nytt, eftersom jag inte har fått tag på bla de "rutiga" vide hjärtanen nåmer. Det finns exakt 21 st prima i lager. Sen är det slut. Återigen, först till kvarnen mal.

Tyvärr har jag en inte så bra krans på bilden, samt tråkig bakgrund, eftersom jag inte hunnit fota de nyaste kransarna ännu. Men det betyder ju att fortsättningen blir bättre! Alltid något positivt! Problemet med denna krans var ( den ser bättre ut live..) att kransbottnet är nytt för mig och det tar en stund, och många långa tankar innan man vet vad som behövs för att skapa en balans i det hela. Men jag hittade balansen i onsdags, så nu är det bara att köra på! Skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar