torsdag 14 april 2011

Man lär så länge man lever.


Så sant, så sant. Igår fick jag mig, ja, rent av en redig sprak i archslet, av information. Kunskap. Ideér. Visdom. Och helt enkelt: hur göra. Hur kan göra. Puh, det var tungt, som ett rejält träningspass, men för hjärnan och psyket. Och träningsvärk idag. I både hjärnan och psyket. Men som många vet, så är det ju en skön känsla, så länge det är lagom, och det är det i det här fallet!


Jag hamnade, tack vare Juthbacka kulturcentrum, på en en timmes "företagsrådgivning", och det var otroligt hälsosamt. För när man jobbar ensam, som jag så blir man lite skoijig och nojig ibland, och så behöver man en push för att komma igång igen. Den här lever jag säkert på ett år, men det var välbehövligt att få höra att man tänker rätt, och hur man kan göra för att komma dit man vill. Nu vet jag, och det är bara hårt arbete kvar. Och att göra det.


Det betyder att det kommer att börja blåsa nya vindar i Kivilös, och det betyder helt konkret för er kunder och förhoppningsvis blivande kunder, en ganska redig storstädning i sommar igen. Det vill helt enkelt säga: Fyndlådor i olika prisklasser.


Jag är redo att börja jobba igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar