lördag 23 augusti 2014

Kvällspromenad i bilder...

..tänkte jag bjuda på så här på morgonkvisten. Alla gubbar i detta hus sover, inklusive katten. Och jag bara älskar känslan i ett hus med sovande barn. Finns det något fridfullare än ett sovande barn? Inte för mig. Och jag gillar nog när de är vakna också, ;) , men fridfullt är det kanske inte då... mera liv i luckan så att säga. 

Härom kvällen så tog vi en kvällspromenad, som vanligt, till Aspegrens trädgård, och jag tog med kameran för att fånga en solros på bild, men det fanns ju så mycket mera! Det bara vällde ut blommor ur varje trädgårdsplätt och låda! Som vanligt gör jag så gott jag kan, med min kamera, och för att vara en "uggly blogg" så är det ganska okej, enligt mig. Skönheten är ju i betraktarens öga. Och jag tar solrosorna i ett annat inlägg... Det fanns ju så mycket annat, som jag just sa... :)







Borde minnas denna skylt när livet rusar iväg...


Och kanske klappa ett får en stund...
Med storebror och lillebror.




Tänka på flydda tider, när man hade TID att torka hö på störar, 
och titta på när molnen seglar förbi...




Och njuta av prakten naturen bjuder på, både odlad och vild.

Och av ett solrosfält en solig kväll i augusti.

Måste komma ihåg att så solrosor nästa sommar...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar