torsdag 20 maj 2010

Tiden mellan hägg och syren....



Jag har inte gått under jorden, om någon trott det, och kanske, kanske, kanske saknat mig lite.... men jag har levt ut mina vårkänslor, till en del i alla fall. Jag har grävt gropar och planterat penseér, och lite till! Och för att skryta på mig själv, så har jag till och med fyllt igen ALLA gropar som jag grävt hittills i år. (det händer inte alla år, vi har ännu några ofyllda hål från tre år tillbaka, men vi vet ju var de är, så vi snubblar inte i dem längre....)
Det är alldeles för varmt för att sitta vid datorn någon längre stund, men de lovar ju (hotar med) svalare väder till nästa vecka, så då så skall jag även ta mig tid till att flytta. Inte bort, men in till Hops-shop.fi....
Visst är det underbart nu? Jag vill bara njuta av livet, och min familj....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar