måndag 14 juni 2010

Pippi på rosa!


Förnyelsens vindar tog mig i dag, och jag frossar i rosa färg på min blogg, som ju kanske syns... Jag gillar rosa, speciellt på våren och sommaren, och mycket i kombination med brunt. Brunt ligger mig varmt om hjärtat och jag trivs i denna trend, där brunt kan kombineras med vad som helst och alltid är snyggt. Jag är ju också en infödd 70-talist! Min käre sambo gillar inte direkt brunt, men till hans fördel måste sägas att han klagar inte på min inredning och smak. Inte högt i alla fall..


På bilden finns ett av mina favorit påslakan-set med de tjusiga "tjej-bilarna" från Ikea, kombinerat med enfärgat lila, så passar det vilken brud som helst!(Det heter:" Fabler i lila")
Bara jag kommer på hur jag skall fota dessa påslakan, så kommer de att komma även på Hops-shop. Nu skall jag vara rasande ärlig och berätta att priserna kommer att skilja sig mellan Hops och Mystorpet, eftersom ju fler mellanhänder, desto mer kostnader. Tyvärr. Men kontakta mig gärna direkt, då gäller ju naturligtvis Mystorpets prislista, och jag kan ju skicka per post också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar