torsdag 10 juni 2010

Tid + tak = bekymmer

Jag har varit tvungen att överge torpet en tid, pga tak/tid bekymmer....:( Min kära sambo skulle snällt och lydigt börja renovera vårt badrum, och då tillstötte det vissa problem, som det ju kan göra i gamla hus. Det hela, kan inte säga slutade, efter som vi är mitt i, men blev till ett byte av yttertak, samt badrumsrenovering på samma gång. Med andra ord, vi lever i ett litet kaos, och jag och lill-chefen plockar gamla taktegel så svetten rinner, samt försöker måla bräder i den takt våra byggare behöver. Och i fall nån undrar, så är det inte direkt lyckat att måla tillsammans med en 2-åring...
Men det finns saker i lager om nån vill komma till shoppen, och jag har nog laddat upp för sommarens marknader, men måste ligga lite lågt ett tag, tyvärr. Måste vara lite snäll med gubben och hjälpa till, eftersom det här betyder att jag får ett nyrenoverat badrum....!!!! Jag längtar sååååå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar