onsdag 14 september 2011

Mini uppdatering.

Här går livet sakta vidare, och nu jobbas det för fullt med att hålla nya och gamla kunder nöjda. Och så ser vi ju också Seinäjoki helgen där i horisonten, och den kommer allt närmare.... Det skulle inte vara så illa att vara, eller känna nån, som skulle vara lite, lite synsk. Då skulle man veta vad man skall ta med sig till Seinäjoki. Nu är min gissning lika bra som din. Uff, det är alltid lika svårt, men jag kör på linjen med en liten röd tråd. Allt matchar och hänger ihop på ett eller annat sätt. Och det ger mig sinnesfröjd att få matcha och mixa!


Idag så fick jag i min hand det band som gör världen nästan fullkomlig! Kan ni tänka er! Det ultimata bandet, det finns! Jag behöver få nya batterier i kameran, sen får ni se bilder på underverket! Skall hålla er lite i spänning....


Återkommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar