onsdag 21 september 2011

Tomtar i torpet!

Jag använde en livlina idag och ringde en vän. Eller ringde igår och besökte idag. Min massör. Hon är underbar. Vilka händer. Utan Sanna vid Head to toe, så skulle inte min kropp överleva. Men jag har för långa uppehåll mellan våra träffar, för jag blir tyvärr van med att vara lite (mycket) sjuk här och där, och far först när det är riktigt illa. Varför, det kan man ju fråga sig....

Men nu kommer jag att bli som ny igen, och julförberedelserna kommer att gå som smort! För jag är av den åsikten att man kan ha jul i september. Och sälja tjusiga tomtar i september. Och det är ju även snart oktober. Och då sa min käre sambo, att då är det ju snart jul! Alla som tror att han blivit lätt miljöskadad, ställer sig på huvudet....


Dessa små tjusiga rackare, så finns även på runda kransar, och de kostar, oberoende modell, 14 euro/st. Och de kommer att komma med till Seinäjoki nästa vecka. Men de är så fina så jag vet inte om jag kan lägga fram dem....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar