tisdag 4 oktober 2011

Mellanraport!

Oj, oj, oj! Nu har jag pratat så mycket finska i helgen, så att jag tom tänkte på finska när jag körde hem! Jag vet inte om det är bra eller dåligt...;) Men intressant har det varit, och det har, hur skall jag säga, rört om i lagret lite åtminstone. Nu är det karamellens baksida kvar, och det är att reda upp allt igen, så att jag kan jobba på nytt. Men den här veckan så har lill-chefen och jag, lite höstlov, så att jag antar att ett lätt kaos möter mig på måndag morgon i fall inte ett under sker.


Att det råkade komma en kransleverans i dag också, så gör inte saken direkt enklare... Lill-chefen och jag gjorde ett litet försök att få fram en gång genom verkstan i alla fall, men.... men. Nå, det som ju är fantastiskt bra med att ha allt i ett annat hus, är ju, att bara dörrarna är stängda, och jag inte går dit, så ser jag det inte, och kan leva i tron att allt är bara fint! Och det är det ju, men jag har ingen golvyta att prata om, men annars är det bra! Och så skiner solen just nu till och med och vad är nu bättre än det?!


Helgen har varit lyckad på många sätt, inte bara att det har varit mellan 14 och 17 000 människor på mässan per dag, utan att också Mystorpets produkter kommer att åka iväg till bla Hetafiian kamari i Kuortane!


Det betyder att man kan hitta Mystorpets produkter i Jakobstad, Vasa, Kuortane, Tammerfors, Orivesi samt Tenala just nu. Speciellt kransar och lösgodis, men lagom mycket lyckor också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar