torsdag 20 oktober 2011

Nyhetsbrev!

Nu har jag äntligen fått gjort det som jag skulle ha kunnat göra för "länge" sen. Puh. Jag har skrivit ett nyhetsbrev, på två språk, gjort två bildcollage, och knackat i 39 e-mail adresser. Det du. Inte så bara, ca två timmars jobb sammanlagt, eftersom det ju gärna skulle få vara rätt stavat också. Speciellt adresserna.....



Men nästa gång blir det lättare. Jag har ju mina 39 adresser färdigt. Att fylla på är ju inte hela världen, så du som nu känner att jag vill också ha!!! Så skicka meil åt mig om att du vill på listan så skall det nog gå att ordna! mystorpet@hotmail.com så enkelt är det!


Vad är då nytt på gång? Jo, jag skrev lite hit och dit, om ett och annat, men sen skrev jag om Material party! Vill du och dina vänner frossa i material och inspiration en kväll? Då kan det vara hemma hos dig (du får värdinne gåva) eller så kommer ni ett gäng hit till Mystorpets gårdsbutik, och jag bjuder på kaffe, te och småtuggbart + naturligtvis har jag ett intressant material utbud och inspiration på olika vis! Kan även ordnas med kort varsel, det är bara att ringa! Min nummer är 050-518 4821.

För det gäller att passa på, för nu är utbudet som störst! Det finns det mesta mellan himmel och jord!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar