fredag 16 december 2011

Återigen, lite ditt och datt!

Jag har inte gått i ide, får tyvärr inte göra det, men jag har börjat sakta in, och försöker hitta en inre julfrid. Det har varit en så intensiv höst och jul (hittills för mig), att jag har lite svårt att varva ner. Men det går, och nu börjar det kännas bättre. Nu kanske jag också kan, och orkar, ta mig tid att uppdatera bloggen, och planera för nästa år. Vilket ju tyvärr inte är så lång borta som jag hoppas på....


För mig så är jobb-julen så gott som över, men nu börjar den privata julen. Och den privata julen är en trevlig tid. Nu skall jag vara som "alla andra" och noija över julklappar, julkort (som inte hann med röda kuveret iår..) jul mat osv. Julgran, inte att förglömma. Julstädning vet jag inte vad det är, så det bryr jag mig inte om. Det är så mörkt hela tiden, att ingen ser om man städat eller ej. Det bästa med denna årstid! Och lill-chefen vill ha kvantiteter av kvalitetstid!


Nu tänkte jag i misstag börja snacka vår, men det skall jag inte göra. Det har inget att göra med privat-julen. Och jag kan ju lätta på det här med jobbet, eller hur?


Nu kan jag ju som slutkläm, säga att, det finns grejer kvar! Så kom gärna och ta en titt i butiken, men ring före så att vi säkert är hemma! Ni är jättevälkomna! (Trots privat-jul ;) !)


Och jag väntar på SNÖ igen! *

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar