lördag 15 december 2012

Jul kul!

Jaha. Nu har vi snart endast en vecka till julafton. Och tidtabellen....håller inte. Som vanligt. Men förr eller senare måste man bara släppa alla måsten, och prioritera. Och göra vad man hinner. Just nu anser jag att jag är ca tre dagar efter i det nya shemat, det första är tyvärr skrotat för länge sen, men det var trevligt så länge illusionen höll. Det innehöll bland annat, målning av sovrumsgolv, julmys och pyssel med julklappar och kort, egen tid och lagom med jobb. Sovrumsgolvet skall vi inte prata om, dammsugning redan vore ju hemåt, mys, klappar och kort....allting ogjort ännu, egen tid, ja lite i bilen på väg mellan punkt a, b och c. Lagom med jobb.... varför kommer alltid julen sååå tidigt?

Nå, det kommer ju en jul nästa år igen.

Men för mina kunder så har det varit en bra vecka och nästa ser ut att bli hyfsad också. Det kommer tro hoppare i en stadig takt och hyllorna fylls på efter hand! Är det slut en dag, så kanske det har kommit mera nästa! Men passa på när ni ser något ni tycker om vid Hantverkarboden och Sunds, för tyvärr är inte lagret bottenlöst....


Men jul är kul, trots allt, och det är ju för det här som jag jobbar, det är roligt när det händer, varor rör på sig och alla är glada. Så jag prioriterar och gör vad jag hinner. Julen kommer oberoende.

Ja, posten lovar ju dyrt och helig, att alla paket som postas senast tisdag, så hinner fram före jul! Så här är adressen till shoppen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar