onsdag 17 februari 2010

Bröllops och festmässan

Jag har nu sent om sider anmält mig till bröllops och festmässan i Jugendsalen den 7 mars. Först tänkte jag att jag hoppar över, men å andra sidan så är det ju bra att ha en deadline att arbeta mot. Det gör åtminstone mig mera fokuserad. Och vi lever ett liv med MYCKET vardag, så jag tror att det är rent av hälsosamt att piffa till sig själv och firman ibland. Nu sitter jag och planerar ett bord i vitt, dekorerat med vita levande rosor, vackra paket och rosetter... Och konstaterar att det skall bli riktigt roligt!
Jag tar nog med produkter i färg, men kommer att ha dem lite vid sidan om för att för en gångs skull ha det lite elegantare. Så ser planerna ut just nu, de hinner ju ändra sig ännu, men det är roligt att ha något att se fram emot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar