torsdag 11 februari 2010

Nu kommer det nyheter!


Nu börjar det sakta droppa in varor! Jag är lyckligt lottad som får ha julafton nu och då under hela året.... Det är konstigt för man vet ju vad man har beställt, men ändå är det spännande att öppna paketet när det kommer. Och det kan faktiskt innehålla större och mindre överraskningar, Jag blev nog lite förvånad när jag öppnade lådan med förpackningsmaterial och mina smala kassar var vita istället för bruna.

Men nog kommer det roligare grejer också än papperskassar! Nu har mina Bukowski-nallar kommit! Nallar, kaniner, möss, grodor, skallror och snuttefiltar finns nu i lager! Blått och rosa för den som vet vilken färg som är rätt, och vita för den som inte vet eller som är vän av vitt. Sen har jag en serie med fyra olika djur, kanin, mus, groda och hund, som har snuttefiltar, gosedjur, napphållare och en bilkompis. Och speldosa på kommande!

Jag har öppet nästa gång den 6 mars, men man får gärna komma och kolla in nyheter före det, bara man ringer före man kommer! Välkommen!

1 kommentar:

  1. Jag kan väl tänka mig känslan. Jag brukar glömma vad som finns i mina IKEA-kassar och det är alltid roligt att plocka upp dem och konstatera att -"Jaa, köpte jag det här!"

    SvaraRadera