söndag 14 februari 2010

I väntan på bättre tider...

Jag håller på att tröttna på snön. På allvar. Och på kylan. För det är halvkallt i verkstaden när min värmepump inte klarar av -15 grader. Och jag gillar inte att frysa. Och inte heller att moka snö. Men vi går väl mot bättre tider hoppas jag, för så här kan det ju inte fortsätta hur länge som helst.

Min värld kretsar just nu runt Fröken Rosengren. Det kommer att komma mera varor till den serien, nästa vecka tror jag, och det är bl a fleece filtar, lapptekniks ugglor, ramar och små klädhängare och annat gulligt.
Sen har jag fått höra att folk söker babyfiltar i bomull, och det har jag också beställt in, helt underbara filtar i ekologisk bomull. En sort är av bomull som istället för att blekna i användning, så lär mönstret mökna! Det skall bli spännande att se hur det går till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar