onsdag 24 februari 2010

Rosor och band gör en glad!

Pyssel och plock hör väl även till bröllop och fest? Jag kom på det häromdagen när jag fick en leverans med dekorationsband och pappersrosor. Jag har hittat en ny leverantör av floristmaterial, som har ett underbart urval av smått och gott.
Jag köpte egentligen rosorna åt mig som paket dekoration, men sen kom jag på att jag får ju mera av dem om nån vill köpa eller rent av beställa åt sig och sina festdekorationer....
Linnebanden till vänster, med tryckta vita blommor, är såååå underbara! Priserna på de nya banden är inte heller helt tokiga, från 1 e/m till 1,70. Fördelen med floristband är att de ofta har en tunn tunn metalltråd i kanten och rosetterna hålls jättefina och fluffiga.
Ps! Kom ihåg butiken öppen lördag 6 mars kl 10-16! Och vi är vid Jugendsalen på söndagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar