fredag 5 mars 2010

Välkommen till shopen och mässan!

Idag kom äntligen sista leveransen till Fröken Rosengren! Och min lilla hjälpkarl och jag var till tryckeriet efter de sista reklambladen idag! Nu kan jag börja göra reklam för min nya produktserie.

Vi hämtade också rabattkuponger från tryckeriet idag, så alla som kommer ut till shopen i morgon, och till fest och bröllopsmässan på söndag, så får en kupong med 20% rabatt på valfri vara! Giltig under hela 2010.

Idag kom de andra filtarna i ekologiskt odlad bomull, de är helt vita, flätstickade och har storleken 70 x 100 cm. Mycket bra babystorlek! Mjuka och sköna, kostar 29,50 e. Jag fick förra veckan mina extra-eko filtar från Ekelund i Sverige, de är i såkallad färgväxande bomull, så bomullsplantan innehåller färgämnet, och det betyder i praktiken att färgen mörknar med tiden istället för att blekna! Mjuka och sköna, och vävda med nätta djurmönster. Jag har tre olika varianter! Sorleken är 72 x 105 cm och kostar 59 e. Har inte bilder ännu, men skall försöka få något tills imorgon...
Välkommen till shopen i morgon kl 10-16!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar