lördag 13 mars 2010

Längtan efter våren...

Lyckorna mina har fått en utmanare i lite större format. Jag är inte helt säker ännu på om det är bra eller inte, måste testa lite till. Lägger ut en bild så får ni ta en förhandstitt på de eventuellt nya tillskotten.

Mina fotokunskaper får säkert min systerson F att gråta blod, men jag gör så gott jag kan. Men jag har som princip att så länge man ser vad det är så är det ok. Men lite kräsen är jag nog ändå...

Snart blir det sommar! Visst? Då får jag börja dekorera sommarkransar, oj vad roligt. Jag brukar sitta ute på terassen och göra det, för det är ett ganska skräpigt arbete, och jag ser fram emot att få börja på. Det såg lovande ut för en vecka sen, men nu har jag en meter snö på terassen igen efter att min kära sambo krafsade ner ett par kubik från taket....

Jag längtar hysteriskt efter våren och värmen, gör nån annan det också????


1 kommentar:

  1. Näää, mera snö och minusgrader, eller vad är det jag har sagt? :) nej sommaren får nog komma nu, tur att jag åker iväg till portugal snart så jag kommer iväg från det här!

    SvaraRadera