söndag 12 december 2010

Julfrid? Snart!

Nu närmar sig slutspurten före jul! Lite skönt och lite vemodigt. Varför kan vi inte ha jul två gånger per år? Då skulle det kanske jämna ut sig lite, men efterkloka tankar säger mig genast: att skulle det vara lika roligt då? Kanske inte. Det har ju sin charm att arbeta häcken av sig en gång per år.
Men en sak känns bra, och det är att inte behöva packa upp och packa ner två gånger per vecka. Nu skall jag förhoppningsvis få uppackat det mesta imorgon, prissätta ordentligt (har varit lite slarvig här hemma, förlåt alla snälla kunder) och se vad som finns kvar. Jag har lite beställningsjobb att fixa undan nästa vecka, hinner eventuellt med något smått till, om nån behöver något!!!
Jul på Södermalm igår, var julkul... men kallt som attan. Men mina fökylningsbobbor frös delvis ihjäl, och idag känns det lite bättre, men 6,5 timmar i -10 grader är inget jag rekomenderar åt nån med förkylning, stanna inne om ni har möjlighet.
Passa på: SISTA TISDAGSÖPPET NU 14.12 KL 10-15! Övriga tider enligt överenskommelse. Ring före, jag är nog i verkstan en hel del ännu före jul! VÄLKOMNA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar