fredag 17 december 2010

Nu tar Mystorpet julledigt! Naturligtvis finns det smått och gott i lager ännu, så man kan alltid ringa, och komma förbi, men i det stora hela så kör jag ner fabriken för iår. Det är en skön känsla att ta beslutet, men för att komma dit, så krävs det en del, men nu är vi där och det är bra. Nu skall vi baka lite pepparkakor med lill-chefen och dylika saker, julstöka lite hemma osv.



Jag såg just att jag har skrivit 93 inlägg hittills i år. Får se om jag kommer upp till 100. Vem hade trott det i januari? Och lite läsare har jag ju också haft, och det är jag jätteglad för! Tack! Det är roligt att blogga, och jag hoppas att andra har haft lite nöje av att läsa mina tankar. Ni skulle jättegärna få kommentera lite också, så skulle jag få se vem jag skriver åt! Lägg med det i era nyårslöften!
Lägger in en bild från julöpppningen av "min" stuga, visst är det gulliga hus? Och relativt vindtäta.... men med ett sjuhelsikes golvdrag;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar