tisdag 25 januari 2011

Att glömma tid och rum.

Idag har jag varit helt försjunken i min egen lilla värld. Det är en skön känsla. Men inte när den "riktiga" världen obarmhärtigt gör sig påmind. Uff. Men idag så fick jag jobba så intensivt så jag glömde tid och rum, och det är underbart. Vad har jag gjort då? Jag har jobbat med mina handdukar. Klippt, limmat och sytt. Underbart roligt.
Men de säger ju att stygga flickor har roligare än snälla flickor, och det stämmer nog.... Jag har varit lite lurig, och inte gjort min dagliga keramik... Fy på mig. Men ibland så är det så skönt att få göra något annat. Och jag har ju arbetsdag imorgon också, så det finns ju en chans till den här veckan. Ingenting kommer att bakas ut, men jag kan ju alltid glasera en ugn om andan faller på.
Handdukarna: de skall fotas till Hops-shop.fi. Och min webbshopshörna skall komma tillbaka så småningenom, förhoppningsvis i februari igen. Fortsättning följer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar