måndag 7 februari 2011

Vinnare! Grattis!

Nu har vinnarna i lördagens tävling dragits. I kransväg så kom "tavlorna" på delad första plats, och kransvinnaren skall jag försöka få tag i per telefon under dagen. Jag skriver inte namnet, eftersom jag inte vet om hon vill vara anonym eller inte. På bilden bredvid, så ser ni sommarens nya småttingar!
Jag kom just på att det är ganska skönt att det finns hederliga "gamla" telefoner ännu. Att inte allt måste skötas på nätet, för vad gör man när företags webbsidor och shoppar inte är uppdaterade, och grejerna man skall beställa inte finns enligt sidorna? Då är det bra att ta i bruk den lilla hederliga telefonen och ringa! Och det skall jag göra så fort jag får mina sidor lite uppdaterade! Med betoning på lite, för med det här "anstaltase" blir man ju aldrig färdig, det skall ju hela tiden vara nytt på gång...puh!
Det är ju bla dessa grejer jag skall försöka få beställt idag, och lite till naturligtvis, för nu har jag ju lite tom golvyta i verkstan och så kan man ju inte ha det. Plus att min kära sambo snart har bort panelhögen som bott hos mig i ett halvt år, och då skulle man ju kunna röra sig ganska fritt, och det skulle ju kunna vara en skrämmande känsla, hu. Så jag tänkte fylla upp nuvarande och blivande tomrum med stora lådor kransar! Det är en stund sen jag hade sådana!
Kransarna kommer att dekoreras med olika färgers tro-hoppare och även "neutrala" dekorationer, är det tänkt. Just nu borde det finnas blåa små tro-hoppare i ugnen som väntar på att slippa ut, och det skall lill-chefen och jag hjälpa dem med, sen när han har vaknat, och vi ätit upp gårdagen sista plättar....
Och så till nästa forum, eller vad det nu heter. Facebook. Innan Lill-chefen vaknar, för han förstår inte varför datorn skall användas till annat än att se på Peppa Pig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar