lördag 19 mars 2011

Godis, godis, påskgodis!

Jag brukar ju säga att hos mig kan man hitta allt man behöver och lite till, men inte ätbart. Men detta 2011 är ju tydligen ett mycket speciellt år, så nu hittar man även ätbart hos mig. Vad då, kan man ju undra, jo påskgodis!!!! Hur mycket mums det är kan man ju diskutera, men roligt ser det ut i alla fall! Och det brukar ha en tendens att slinka ner oberoende i detta hus, som ju är fullt av godisråttor....
(där av bra fast tejpat cellofan...)

Att fotografera cellofanpaket är ju inte enkelt, så jag måste nog ta en bild före paketering också, men jag vill visa att ett litet fågelbo med dekoration och påskgodis är en lika trevlig gåva som en blomma! Och man kan ju fylla boet men vad som helst ifall man har ätit upp det nuvarande innehållet.... 12 euro/bo endast från Mystorpet!


Kom ihåg Kvinnodagen i Sursik och Active-expo mässan i Tellushallen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar