onsdag 30 mars 2011

Kreativ energi!

Det är intressant hur mycket energi det kan ge, när två kreativa personer står och funderar på, enligt vissa, mycket enkla saker, som tex band och keramikbitar i olika färger och mönster. När man är två, och diskuterar, och prövar sig fram, så kan de mest ovanliga kombinationer och tankar ge just det där lilla extra som behövs. Men energin och arbetsglädjen man får av ett sådant möte är obeskrivbar. M a o, jag kommer att leva på gårdagens möte en lång tid framåt! Tack A-S!


(Min kära sambo sa igår igen, tack och lov att vi alla är olika...;))


Oj, oj, nu närmar det sig en mässa igen, och jag borde inte sitta här och "fördriva" tiden, utan vara ute och göra "vettiga" saker. Men jag imundigar lite lunch på samma gång, och förenar nytta med nöje. Sen är det upp till var och en, vad som är nytta och vad som är nöje.


Bilden jag valde idag visar en del av det som borde göras NU... Det är väl bara att snällt traska iväg och ta ihop med kartonger, klistermärken, cellofan och presentband. Packa lyckor enkelt sagt!


Jag önskar alla arbetsglädje och spännande möten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar