tisdag 3 maj 2011

Nyhet på prov!

Nu har jag fördjupat mig lite i bloggens möjligheter och skapat en sida med bilder av band och snören (kolla till höger!). Och nu skall jag på begäran av en del kunder, göra ett försök med att sälja band, och diverse annat smått och gott via bloggen här!



Det är nu meningen att det skall gå till så här: Du kollar sidan "band och snören", ser förhoppningsvis något du gillar och känner spontant att det här behöver du! Om inte annat så i lager, tills behovet infinner sig..;) Då kollar du namnet på bandet, och färgen (och priset) och sen meilar du mig en beställning på vad du vill köpa. Jag lägger räkning med paketet och plussar på 3 euro för frakt. Meiladressen är överst på sidan.

Hur låter det? Kan detta lyckas? Kommentera gärna!


Jag just nu endast lagt in tre olika alternativ på sidan, men lovar att fylla på! Och visar det sig att det här fyller ett behov, så kommer det nog en hel del smått och gott på sidorna, det kan jag lova! För jag älskar band och dekorationer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar