måndag 2 maj 2011

Nu!

Så här ser en sakta början ut. Och bilden nedanför visar hur det såg ut två timmar senare. Jag har nog även gjort annat också, men det var så kallt i verkstan att jag sen förflyttade mig in i huset med lite lådor. Så jag satt i soffan med en filt om knäna som en gammal tant, och knöt halsband och förberedde förpackningar, medan liv-tv skötte underhållningen. Nu är jag mycket klokare, och vet att man på sex veckor kan gå ner 9 kilo, för att rymmas i brudklänningen man köpte för tre månader sen. Och hur man inreder ett helt rum billigt(!) för endast 2500 dollar. Snacka om att snåla! Samt lite annat smått och gott!



Och imorgon är en skröjbränning färdig, och den ugnen innehåller lite nya saker som jag skall testa att glasera imorgon. Det blir spännande att se om min idé i huvudet är lika bra i verkligheten. Det vet man inte före man har testat. Med andra ord: sakta återvänder livet i Mystorpet!

Butiken öppen imorgon mellan 10 och 3! Välkomna!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar