tisdag 14 juni 2011

Kreativ berusning!

Mystorpet rider på en våg av kreativ energi just nu. Jag tycker att det är superhäftigt att vara full av energi, men det skrämmer dem som jag bor med.... De är helt enkelt inte vana. Och energin tar sig inte i uttryck i sånt som intresserar dem, som jordnära ting som mat, städning och rena kläder. Utan det är min hjärna som flyger på mellan 1000 projekt och ideér, och jag trivs som fisken i vattnet!



Min kära sambo undrade i går kväll hur man blir så där vimsig, och jag tyckte att han tog i lite... Nu har jag kommit på att det kan vara en överdos av syrendoft. För som de har blommat! Och doftat! Jag har varit alldeles hänförd av det i år!


Ps! Jag har en ny blogg på gång: www.froken-rosengrens-blogg.blogspot.com , den är under arbete så att säga, så jag exerimenterar mig fram med den ännu, men titta gärna in där också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar