måndag 20 juni 2011

Pikku possu och dylikt.

Jag må vara kvinna och ha simultankapacitet (heter det så?), men jag kan inte blogga och tala i telefon samtidigt. Borde man kunna det? Jag hade en jättebra inledningsmening i huvudet, och skulle just börja skriva när min käre sambo ringde, och jag kom av mig totalt. Äsch då!


Nya tag! Jag tror att jag skulle ha börjat med att skriva att jag vet att det är före midsommar och man kanske inte borde prata jul offentligt för det, men jag bara måste säga något lite, lite...


Jag kommer att sälja inredarens lösgodis i höst! Visst låter det kul?! Inredarens lösgodis är 3 pack med små julgrisar och mina "gammaldags"hjärtan i vitt. Jag är löjligt glad över produktnamnet, som jag till och med fått en släng experthjälp med (det är t o m lite genomtänkt). Bakgrunds pappret i förpackningarna kommer att vara lyxigt glittrigt i samma diskreta färgskala som mina övriga förpackningar. Bilder kommer lite senare.


Nu skriver jag inte mera on j-len före efter midsommar! Lovar! Tack och lov så är det redan nästa vecka! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar