onsdag 1 juni 2011

Vackert så!

Jag har kommit till många insikter de senaste månaderna. Det har varit en intressant process hittills, och jag väntar med spänning på fortsättningen! För jag har gjort det värsta jobbet redan och tagit besluten till förändring, och nu är det små mellanbeslut som tas efterhand, och det går bra. Fast med viss ångest....

Nu skall ingen tro att något tokigt är på gång, utan det här är bra jättebra saker på gång! Det jag håller på med är helt enkelt att jag resar ur mina skåp och lager. Det är steg ett. Ett sjumila-steg. Och jag är bara i början ännu. Men på gång! Problemet är att jag har en hamster-gen. Och eftersom jag är människa, så kan jag inte ha allt i kinderna, utan har satt en liten förmögenhet i skåp.

Och jag älskar mina skåp. Och innehållet i dem. Tror jag.

Dagens projekt blev att rensa ur mina stuvbitar. Jag hade som mål att; hälften bort! Tufft, va?

Och på bilden ser ni en bråkdel av resultatet! Och se hit alla lappvänner! 1-5 euro/påse! Passa på, för det bästa går först!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar