torsdag 30 juni 2011

Sommar och sol!

Det var en lite annorlunda kväll igår. Jag var där jag inte skulle vara, och gick ännu till under namnet Christel, vilket är extremt ovanligt för mig. När jag tänker efter, så har det aldrig hänt förr. Men ialla fall så hittade jag mig själv och mina tyglådor på Bennäs sommarmarknad. I skön skugga de första timmarna, men sen så....


Och vad skall man säga? Vackert väder, massor med bekanta, trevliga "bordsgrannar", våfflor och körsbär. Och lättare lådor på vägen hem. Ett hyfsat koncept...;)



Och jag är glad åt att en stor låda med jeanstyg fick flytta till Katternö! För där kommer det innehållet att bli till vackra mattor som lever med länge!


Och tygvänner! det finns ännu tre lådor med tygpåsar kvar! Kom och fynda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar