söndag 10 juli 2011

I väntans tider!

Jag går i väntans tider, och tycker att det är olidligt spännande! Och jag väntar på det bästa av det bästa! Julband! Vävda, svenska läckerheter! Jag vet att majoriteten av befolkningen tycker att jag borde njuta av sommaren och strunta i det som komma skall, först om flera månader, men i min värld, där ni befinner er just nu, så är det hög tid att tänka till!



Och jag vet att "min" parti-affär, borde få leverans nu i juli, eftersom jag hörde mig för för en månad sen, att när, när, när kommer de! Och det är i rätt tid, efter som jag har inbokade möten om julens band och dekorationer redan i mitten av augusti, och då skall jag ha ramarna för nästa jul klar. Punkt slut. Så är den nakna sanningen. Jag kan inte svira iväg till Vasa och prata fantasier, utan måste kunna visa att hitåt lutar årets skörd.


Och medan jag väntar på vinter-färger, så laddade jag upp med lite året-runt färger, som vitt, naturvitt och beige. Och jag hittade även detta vackra band med allt i ett, smal och bredare satin, samt pärlor! Tänk romantik, nostalgi och naturligtvis: den vita julen!


4,50 euro/meter....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar