lördag 23 juli 2011

Tack Jakob för i år!

Nu anser jag att jag har firat Jakobsdagar tillräckligt i år! 3 dagar försäljning, och en eftermiddag med att delta i trädgårdsrundtur i Skata. Och lägger man ihop timmarna som jag tillbringat i stan den här veckan, så tror jag nog att jag kommer upp till helt tillräckligt.... Åtminstone säger mina fötter ikväll, att det är tillräckligt.



Idag kan man snacka om värmebölja. Och sen att stå med tre lager linne och ylletyger, i lång och delvis tajt tappning, så kräver en hel del sisu. Solen i nacken, och endast små pustar vind, så gjorde att jag ibland skulle ha velat kasta in handduken, men den som sig i leken ger.... Och det som är kul med Gammaldags-torg är att där träffar mängder med bekanta, och en hel del sådana som man bara ser där.


Nu väntar en liten vecka med arbete, och sen tar lill-chefen och jag en välbehövlig två veckors semester! Då har vi en hel del gosas och mysas att ta igen! Och vem vet om vi inte tar en liten tur med tåget också...!


Tack för i år Jakob!

1 kommentar:

  1. Tack själv, det kommer nog å bli nå fin fint av det där restgarnet ;-)

    SvaraRadera