fredag 29 juli 2011

Mumsfilibabba-spets!

Nu, mina vänner, nu! Nu har det äntligen kommit mumsfilibabba-spets innanför Mystorpets dörrar! Vad är det, kan man ju fråga sig, och svaret är; Tilda spets i mumsiga färger, som djup vinröd och mörkt chokladbrun! Mmmm. Tyvärr har inte "nån" hunnit ta bilder ännu, men det borde hinna ske ännu denna helg, skall vi tro!


Jo , jag vet att det står att vi har semester där uppe under rubriken, men vad göra.... Men det är ju en fröjd för själen att pyssla med vackra saker, eller hur? Och det är väl inte så illa på semestern... Och vi kommer att resa bort under nästa vecka, så då får jag ju lite distans till det hela, och det skall bli riktigt skönt. Eftersom jag ju lever i symbios med mitt jobb, så är det lite svårt att hållas bort. Och jag har det på gården. Och har en rivstart genast "semestern" är över. Ursäkter, jag vet, men egenföretagare har det inte som andra.... På gott och ont. Mest gott i mitt fall!;)


Imorgen skall jag försöka hitta "nån" och få lite nya bilder tagna, plus mycket, mycket mer.... Det är ju semester! Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar