måndag 28 november 2011

Krans-kurs!

Jag har vidgat mina vyer i helgen, och utforskat nya marker, kan man väl säga. Jag har varit med och dragit en krans-kurs i Smedsby. Det ni. Det var givande, roligt, och mycket spännande! Och det gav mersmak. Och nu vet jag vad jag skall tänka på, och förkovra mig på, om det blir flera gånger.

Tänk vilket privilegium att få tillbringa en dag tillsammans med folk som är inspirerade och ivriga! Det är kul, och det ger så mycket energi! Jag bara hoppas att de glada deltagarna tycker lika!

Och imponerad blir man också, när en liten tjej vrider till, och dekorerar en krans, så gott som på egen hand! Duktigt!


Jag har nu lagt till en bild av "mitt" gängs alster, de jag hann få på bild. Mer och mindre utan lov, men jag hoppas att de förlåter mig.... nån dag...;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar