måndag 28 november 2011

Tankar hit och dit.

Nedräkning, mindre än fyra veckor kvar, till julafton. Jag ser fram emot jul. Jag skall, om allt går som planerat, jobba tre veckor till, sen lägger jag lapp på luckan till nästa år. Visst låter det länge! Men ha! Det är om fem veckor... Enkel matematik, säger att jag får två veckor ledigt.



Låter skönt i mina öron, om man bortser från att jag borde hinna testa en ny glasyr på mellandagarna, så att jag har en början när jag river igång i januari.


Att jobba häcken av sig vissa årstider, är jättetungt, men samtidigt så är det därför man gnor på som en liten, jag vet inte vad. Nu ser jag slutet på detta år, och om jag bortser från att jag börjar vara ganska trött, så har denna höst och "vinter" varit fantastiskt rolig!


Och nästa år, så kan jag bara konstatera, när jag ser i almanackan, att det börjar med en rivstart! För i slutet av januari, så skall jag vara i Helsingfors, och presentera vårens och sommarens produkter. Det ni, det är en utmaning!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar