torsdag 12 januari 2012

Band gör livet värt att leva!

Jag vek in via en av mina bandleverantörer härom dagen, för att fylla på lite klassiker (rutigt) och även införskaffa lite påsk (rutigt). Jag hade gjort en liten lista, och hade inga vilda ideér som snurrade runt i huvudet heller, så jag trodde att allt skulle gå bra. Och det gick nog bra, bättre än bra, rent av, om man bortser från att jag hade en aning större påse med mig hem, än det var tänkt från början. Låter det bekant?






Nog hade jag mina rutor i kassen, men när jag väl kommit in så föll min blick på prickar. Underbara prickar. Och sen sa hon, att vi har lite nyheter, kom och titta! Och gissa vem som föll i fröjd! Prickar i rosa, grått och vitt! Text på grått och vitt! Rutigt i grått och vitt! Rutigt i grått och rosa! Text som tex Home Sweet Home och All My Love. Behöver jag säga mera?



Sen nästa dag fick jag idén att sätta ihop dessa underbara band, 5 st och 1,5 m / band, och gissa om det är vackert? Eller hur? Priserna på en sådan här bunt varierar mellan 7 och 13 euro ungegär, och är ju 7,5 meter / bunt.





Ps. Hämtade en sats med rosa idag.... Skall ta mera bilder....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar