tisdag 17 januari 2012

Utmaning nr 1 år 2012!

Det här med flera bloggar, är en utmaning. Och kräver en viss nogrannhet också. Jag skrev just ett inlägg, sån skulle hit till Mystorpets sida, men tittade inte efter, och har skrivit det på Fröken Rosengrens sida! Äsch då! Jag kan inte sätta ut det där, när de skall skrivas på olika sätt!


Nå, men här kommer en kort version:


Jag skall få lära mig fotografering i helgen. Jag är ju moster åt fotograf Lins, och han kommer hit och vi skall börja ta bilder till webshopen. Under tiden så lär han mig hur jag skall göra själv, så att jag kan bli självförsörjande med bilder! Och så skall vi även ta bilder till fliken "idé och inspiration" som kommer i shopen, och det är en spännande utmaning! För där skall man kunna se hur man kan använda och kombinera materialen som jag kommer att sälja.


Så få se om bloggarna får sig ett litet uppsving i bildkvaliteten från nästa vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar