måndag 6 februari 2012

Kyla och dyl.

Ja, denna kyla, som ju låtsas ge med sig idag, så bråkar nog ännu. Nu vägrar min, mera och mindre, kära luftvärmepump att starta. Då slog den lilla tanken mig, kan den ha frusit på något sätt...? Det har ju varit lite kallt här emellan.... Skräp också! Jag hade sett fram emot att få ha hyfsat varmt i verkstan idag, tänkte mig rent av en .... 17 grader kanske... Man skall ju inte gapa efter för mycket, eller hur? Men jag fick nöja mig med 13 grader, och det är inte skönt skall ni veta.


Då kan man ju fråga sig, och tro mig, det har jag gjort, att varför i hela friden jobbar jag i ett gammalt garage?! Svaret är att det är ganska bra där, då när det är varmare. Det är underbart att ha ett ställe där man får greja på med vad som helst, och får ha det hur som helst. (Ju råddigare jag har det, desto mindre kommer min kära sambo dit....;)


Jag efterlyser en tidig vår! Jag behöver inte en värmebölja, men snälla, håll temeraturen hyfsad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar