onsdag 1 februari 2012

Vardagsglädje...

Jag och radio Nova är ju att team. De vet inte om det, men det är en annan sak. Men Nova-gänget och jag kilar stadigt dagtid. Idag har det tydligen varit, är, "bra feelis på jobbet-dag" eller något ditåt, och kansakunnan kahvitunti ställde frågan; trivs du på jobbet, får man trivas på jobbet? Ganska intressant fråga, om jag får säga det själv. Jag kan ärligt svara att ja, jag trivs på mitt jobb! Och det är en skön känsla, för jag vet hur det är när man inte gör det.


Och imorse så kan jag säga att säga att det var skönt att vara egenföretagare, och arbeta hemma. Lill-chefen hoppade på med far, och åkte till tant U, och jag tände brasor i kakelugnarna och satt och tejpade ihop äggpåsar, medan eldarna tog sig. Sen drog jag mera kläder på mig (har nu 15 grader varmt i verkstan...) och hade tio meter till jobbet.


Jag tror allvarligt att det kan kallas vardagsglädje!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar