torsdag 23 februari 2012

Sammanfattning av de senaste veckorna!

Nu sker det små underverk varje dag! Och det stora sker nästa vecka på torsdag! För då öppnar Fröken Rosengren sin webshop! Och jag hoppas, hoppas, hoppas att mina kunder, ni, du, allihopa, skall tycka om den! Och jag är jättenervös!



Jag vet att det alltid finns rum för förbättringar, och framför allt bättre bilder, men nu lever jag efter "ordspråket" "att jag har ju gjort det själv!" Och med tanke på mina bristande data kunskaper, så är det här fantastiskt bra gjort! Men logon och bakgrund och layout, så har den underbara Terese Bast gjort, och utan henne, bla, så skulle det här inte ha blivit så här bra! Att det ens blir gjort får jag tacka Eliina för, för utan hennes stöd och uppmuntran, och vissa nakna sanningar, så hade inte mina kunder fått den här shopen som så många frågat efter!





Idag så har Fröken Rosengren (på bilden, visst är hon fin....) varit rent av lite vild och galen, och skapat sig en facebook-sida! Det trodde ni aldrig, eller hur..? ;) Men på www.facebook.com/frokenrosengren så hittar ni henne, där hon kommer att dela med sig små texter, inspiration och vackra bilder. Gå gärna in och gilla om ni gillar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar