torsdag 20 september 2012

Papper och papper.

Nog har jag alltid vetat att det är skillnad på papper och papper, tapet och tapet. Men positivt överraskad blev jag nog av Boråstapers papperstapet. Att skillnaden är markant mellan 4,90 e och 29,90 e visste jag men när man slår på en 35 e till på 29,90 så är det så att den nästan rullar upp sig själv på väggen! Närmare det tror jag inte att man .kommer. Visst sved det, i börsen, men jag bara mååste få Josef Franks Vårklockor på vit botten. Jag skulle inte ha kunnat fortsätta leva utan dem, och då måste det svida lite. 


Sen var det inte meningen att den skulle hamna i matsalen, men olycksfall i arbetet..., gjorde att det blev så, eftersom den sen inte passade i lill wc där den var tänkt. Men nu, efter många om och men, en smått hysterisk gubbe (han förstår inte charmen med Josef Frank) så tog jag mig tid, och som enväldig härskarinna i mitt drottningrike, limmade jag upp Josef på väggen i matsalen. Och bara jag får flyttat min vita tallrikshylla  från köket hit, så kommer jag troligtvis att bli en ännu lyckligare människa! Jag bara älskar min vägg.... (och min man, som lever i nuet, och inte minns gårdagen, tror att vi alltid haft en hysteriskt blommig vägg i matsalen...;) Alla nöjda!

Jag kan ju lägga in en bild på hur tråååkig vägg jag hade före... Visst blev det bättre?



Vita väggar i all ära, men uff vad tråkigt det kan bli utan nån färgklick! Nu skall jag gå ner och njuta av min blommiga, vackra vägg medan jag städar undan lite vardagsliv! Ha en bra dag!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar