lördag 27 september 2014

Nytt på gång!

Nytt på gång i shoppen, är en kategori som heter Papper, påsar och presentband! Jag packar / packade ju mycket, borde ta mig i kragen och göra ett ryck nu igen. Har lovat något till nästa vecka... men helgen är ju inte slut ännu! Till saken: Och det gör att jag är glad innehavare och ägare till en hel del förpackningsmaterial, band och påsar speciellt. Och jag anlitar en av de bästa (enligt mig och en del andra) partiaffärerna för just band inköp.

Så nu gjorde jag slag i saken och fattade kameran och fotade glatt till höger och vänster, bandrullar, enkla odekorerade påsar, och även pysslade en stund för att få lite modeller på enkla och roliga presentpåsar. För jag har ju "eko" påsar nästan enbart, eftersom de går på alla mässor, inte bara gammaldags marknader, men man kan göra mycket roligt med dem!

Så ett urval:


Stiligare.


Kuligare.


Gulligare.


Juligare.


Även en present ask finns att köpa!


Lillräven.


Hitåt eller ditåt.
Kalasvänligt.


Matta band i X antal olika färger.


Satinskimrande i tre olika färger.


Papperssnören i olika färger. 

Alla går bra att använda ensamma, eller tillsammans med andra band, tygband eller spets...
Jag kommer att ta in påsar i olika storlekar och färger nästa gång jag beställer. Så har du önskemål, framför dem gärna här eller via meil, så ser jag vad jag kan hitta!

Nästa utmaning är att fota cellofanpåsar... gulp. Inte den här helgen...
Men snart! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar