torsdag 30 oktober 2014

Jul på rulle!

Jag känner mig som en jonglör med många bollar i luften. Barnbollen, jobb bollen, jul bollen, mat bollen, hus bollen.... och så vidare. De tar aldrig slut. Sen borde man även hinna kratta och städa gårdsplanen... Men de flesta bollar är roliga bollar! Ungarna är kul, och har hittat sätt att kommunicera med varandra, jobbet är ju inne på full jul, och det är alltid roligt och mat är gott (tyvärr)!

Just nu så har jag jul på rulle! Och det gillar jag, och hoppas att även andra tycker om mina jul-val i år! Därför, helgen till ära så bjuder jag på smakprov från shoppen och önskar dig en skön helg, ifall jag inte hinner med blogg bollen mera den här veckan!



Slänger in en annan av mina storfavoriter på samma gång:


I hope you like it!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar