onsdag 8 oktober 2014

Söker julen! Hittade den hos Caisa K!

Jag söker julen. Den är sen. Här i mitt hus.
 (Inte i Halpa Halli. Där är den för tidig.)

Jag brukar börja planera julen efter påsk. 
Och tillverkningen startar senast i augusti, helst före "semestern".

Men inte i år. För i år är lillebror här.
Han vet inte vad jul är. Och han bryr sig inte. 
Men han blir arg som ett bi om han svänger sig och inte slipper att vända sig tillbaka. 
Och frågar man honom så är det ett större bekymmer än julen.

Men jag saknar julen, så nu har jag börjat på. På allvar! Nya band, som väntar på att laddas upp, produkter som väntar på fotografering, annonser som skall iväg, och samarbeten på gång!

Samarbete har jag på gång med Caisa K.

Och hon fick min julkänsla att komma med fart. Samt arbetsiver.
Bara annonsen i hennes sidobalk är härlig
Första inlägget med Fröken Rosengrens band är härligt.


Jag har packat julklappar idag. För att få fotografera modeller till shoppen.
Här är översta bandet så nytt att det inte ännu finns i shoppen. 
Det är det jag borde göra nu, inte det här, men...

...inte mera jobb idag. Har trötta boys, som behöver en närvarande mor, så...

...återkommer!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar